Review Ebook Teknik Clikbank Olih Zyan

Ebook ini merupakan segala PENYELESAIAN anda tentang bagaimana nak buat duit dengan CLICKBANK! Zyan mengambil masa lebih hampir 4 bulan untuk menyiapkan ebook ini sahaja. Tapi jangan bimbang penulis janji ini adalah benar-benar ebook bukannya enovel, Ebook ini tidak mempunyai beratus muka surat,ianya padat dengan informasi yang benar-benar solid & memang khas saudara zyan buat untuk anda yang nak buat duit dengan clickbank! Selepas anda ikut langkah-langkah yang penulis tunjukkan dalam ebook ini, dia sangat 200% yakin anda boleh buat duit dengan clickbank! Kenapa zyan yakin sangat? sebab dia sendiri sudah melaluinya & dapat hasil daripada teknik ini, Kalau dia boleh kenapa tidak anda? betul tak?
 Ini Teknik Rahsia ke dari Zyan?
Ya memang RAHSIA jika anda masih baru dalam clickbank, tetapi jika anda sudah mahir & menjana pendapatan yang "memuaskan" di clickbank, teknik yang dia tunjukkan "mungkin" bukan rahsia lagi bagi anda. Jika anda mencari rahsia super power teknik hebat dan sebagainya untuk jana wang clickbank, maaf, Ebook ini BUKAN untuk anda. Tiada sebarang rahsia yang terkandung dalam ebook ini, yang terkandung hanyalah teknik yang benar-benar solid & gerenti dapat hasil kalau ikut apa yang dia tunjukkan!
AMARAN : JANGAN BELI EBOOK INI JIKA ANDA..
  • Ingin mempromosikan produk-produk dalam niche e-business, e-marketing, diet & weight loss, muscle building & yang seangkatan dengannya..Dalam ebook ini dia memang tidak sarankan anda memilih produk-produk sebegitu.. walaupun komisen tinggi & permintaan ramai, persaingan juga terlampau tinggi.
  • Ingin duit lumayan dalam masa yang singkat.Dalam ebook ini zyan tidak ajar buat malam ini esok pagi anda terus dapat hasil. SAMA SEKALI TIDAK..
  • Ebook ini juga bukan untuk mereka yang "sudah puas" dengan pendapatan clickbank mereka. Ilmu dalam ebook ini pun tidaklah hebat sangat tetapi cukup untuk datangkan hasil yang lumayan kepada sesiapa sahaja yang ingin menjana pendapatan sampingan dari clickbank.
  • Jika anda seorang yang PEMALAS, ebook ini juga bukan untuk anda. Mana ada orang malas berjaya dalam dunia ni. Walaupun ebook ini mengajar anda buat duit dengan cara duduk diam-diam depan laptop,tak perlu jumpa orang,bersalam,ajak pergi seminar & sebagainya, tapi anda perlu juga menggerakkan mouse anda & menaip sesuatu di keyboard, saya hanya tunjukkan langkah dalam ebook, kalau anda praktik dapatlah hasil.

Maklumat Yang Bakal Membantu Anda

Buat Duit LUMAYAN Dengan Clickbank!

Terkandung Dalam Ebook Ini:

BAB 1 - PEMILIHAN PRODUK CLICKBANK
  • Anda akan ditunjukkan cara bagaimana untuk memilih produk di clickbank yang gerenti boleh dapat jualan. Ramai yang gagal walau "power" promosi tapi satu sen pun tak dapat! sebab? SALAH pilih produk.
  • Ada beribu-ribu produk di clickbank tapi yang mana satu sesuai untuk anda sekiranya baru nak bermula? Yang mana satu boleh hasilkan jualan? Yang mana satu boleh menghasilkan jualan untuk tempoh yang lama? Segalanya terjawab dalam bab ini!
BAB 2 - MENCARI & MENDAPATKAN KATA KUNCI (KEYWORD) YANG TEPAT
  • Keyword sangat penting kerana inilah kunci utama dalam pemasaran anda. Anda silap pilih segala usaha,tenaga & masa anda sia-sia sahaja.
  • Bagaimana  memilih keyword yang lemah persaingan di google. Ramai yang tidak memilih keyword yang tepat hasilnya satu pelawat pun tak dapat, disini dibongkarkan!
  • Anda juga ditunjukkan bagaimana nak menapis keyword supaya anda dapat jumpa keyword lebih cepat! tak perlu buang masa lama-lama!
BAB 3 - MEMBINA LANDING PAGE MENGGUNAKAN BLOG
  • Zyan telah hasilkan blog contoh yang dia gunakan untuk rujukan anda. Anda boleh lihat dengan jelas. Dengan mengikuti setting yang dia tetapkan di blog, jualan anda akan meningkat walau trafik tak banyak!
  • Zyan juga menerangkan bagaimana nak hasilkan artikel dalam bahasa inggeris dengan mudah hanya menggunakan google translate!
  • Ciri-ciri yang perlu ada pada blog affiliate.
BAB 4 - TEKNIK PROMOSI , PROMOSI , PROMOSI
  • Tanpa pelawat macam mana nak dapat jualan? Disini  diterangkan bagaimana nak dapatkan trafik percuma melalui pemasaran artikel & video. Ramai dah gagal buat cara ni tetapi zyan buat boleh pulak? hmm.. macam mana tu? Mungkin teknik zyan lain dari yang lain..
  • Zyan tunjukkan contoh pemasaran yang dia lakukan, anda boleh tengok macam mana dia buat. Anda hanya perlu tiru macam zyan!
  • Zyan juga tunjukkan teknik trafik cepat menggunakan Yahoo answer, laman forum, & blog komen. Yahoo answer ada banyak, forum pun ada banyak, yang mana satu yang berkualiti & sesuai untuk anda? Dia bongkarkan disini!
  •  Klik Disini Untuk Download
BAB 5 - ACTION PLAN (PENTING UNTUK ANDA)
  • Zyan hasilkan satu action plan untuk anda. Plan ini sangat penting supaya anda tidak hilang fokus. Banyak masa dia dulu telah terbuang sebab tiada action plan. Anda sangat bertuah kali ini tak perlu ulangi kesilapan dia. 
  •  Harga Teknik Clickbank ialah RM47. Tetapi ada pakej upgrade sehingga RM87 mengikut keperluan anda. Anda boleh layari laman web Teknik Clickbank sekarang.
  •  AMARAN! Jika anda adalah seorang yang beli produk > download > baca 15 minit > simpan dalam hardisk. Baik anda simpan saja duit tue buat beli makan. Tak payah nak bazir duit beli!

Comments